Prensesannesi411 Kızlar Aptamil kullaniyoruz uzun süredir fakat bebeğimi çok kusturuyor oyuzden bebivitaya geçmeye karar verdim kullanan anneler memnunmusunuz gaz kaka sorunu vs yaptimi
Ozge-2012 Prensesannesi411 bende senin gibi sptjm canim sjmdi hic sıkıntımız yok ama bebekten bebege degisirse bilemem
Prensesannesi411 Ozge-2012 inşallah canım bizede iyi gelir çünkü Aptamil aşırı kusturuyor zaten 5 aylığız ek gıda da veriyorum az az