Nisanannesi1 Sarılığımız 19 dan 9 a düştü tedavi olduk falat uyku hali devam ediyor baygın şekilde ağır uyuyor normal Mi acaba uyandıramıyorum ağlamıyor zorla emiyor
tosbilitostos Nisanannesi1 sarılıktan öyle olmuştu düşüktü bizimde ama sarılıktan demişti doktor uyandırıp emziremiyordum korkuyordum kaç kere ağladım uyanmıyo diye
Svcnvebebegi Nisanannesi1 normal canım. Benim kızımın değeri 7 olmasina rağmen hic uyanmazdi. Bol bol emzirmeye bak. Topunu biraz sık ağladığı an memeye ver emsin. 5 dk bile emse yeter ona. Yakında atlatır Allahın izniyle
Emirin_Annesi10 Nisanannesi1 topuğuna 👌 böyle vur çok çektik sarılıktan 2 ay boyunca uyandıırp emzirdim zar zor yarım saat uyandırmaya ugrasırdım çok zor günlerdi aç bırakma geri yükselebilir uzayan sarılık olur diklat et aman deym
Mrv38 Bizim sarılıkta sınırdaydı hiç uyanmıyrdu kızım ama mecbur topuğuna vururdum topuğunu gıdıklar emZirirdim şimdi de uyumuyor😅