Merhabalar, aynı dertten muzdaribim. 3.5 aylık olduk ama hala devam ediyor. Neler denedim neler hiçbir şeyin faydası yok doktor zamanla düzelecek, sabır diyor.. artıyor diye sağım yapmadan duşta el ile masajla sağıp sıcak havlu koyuyordum sonrasında emzirip soguk kompres ama bu süreçte 4kere mastit oldum biri çok şiddetliydi.. o yüzden sağmaya mecburen devam ediyorum. Cunku mutlaka tıkanıyor en son antibiyotik tedavisiyle normale döndüm.. Önden sağıp veriyorum başka türlü hala emmekte çok zorlanıyor. Bazen bitiremediğinde yeniden sağıyOrum. Anne sütü poşetleri var bilirsiniz onlarla buzluğa atıyorum artık ek gıda döneminde kullanabileceğimi söyledi doktorum. Verebileceğim tek tavsiye bu malesef. Umarım biran önce biter :( etrafımda sorunca sütün bol işte daha ne istiyorsun diyorlar ama azıda çoğuda zarar malesef. Çok olması anneye ek yorgunluk oluyor her sağmada açlık,uyku basıyor.. kendime de Size de sabır diliyorum.