Merhaba kızlar. Bebeğim 8 ay 21 günlük. 1 hafta önce akciğer filmi çektirdik bronşit olmuş dedi doktor. Ilaclarini hic aksatmadim hepsini verdim. Ilacli buhar keçi boynuzu özü. Antibiyotik. Çok dikkat ettim. Sık sık da emzirdim hep. Doktor ilaçları kullan hırıltısı geçmezse araştırmaya götür sürüntü testi yaptır dedi. Doktorumuz iyi biri alanında uzman yani ve bebegimin hırıltısı geçmedi meme emerken burnu ve sırtinda hırıltı var. Götursem mi götürmesem mi kararsız kaldım şimdi. Burnu çok çok akiyor. Böyle birşey olabilir mi acaba. Istahi da hic yok. Ne yapacam simdi