Turna Dün aşı oldu oğlum 2 kolundan bide ağzından damlattılr bişey bu şekilde mi oluyor bacaktan vurulmuyormuydu?
Ebrudefne- Turna kızım geçen ay oldu bir ağızdan damla şeklinde iki de bacaklarından vuruldu sizinkini neden öyle yaptılar acaba .
Bhr28 Turna benim kızımda geçen hafta oldu bir ağızdan 2 koldan. Hatta bir tane kolunda kırmızılık ve şişlik oldu ama 2 güne geçti
Turna Ebrudefne- bilmiyorum burdan okudum hep bacak dediler hatta yürüme zorluğu çekmiş çocuklar aşı vurulunca vurulurkende sordum bacağınımı açacam diye yok kolunu dedi
Turna Portakal yaa iyi bari bende burda okudumda bacaktan yapmışlar ondan sordum koldan Yapılmasına rağmen zor tuttuk zaten herhalde bacaktan yapılsaydı tekme atardı hemşireye😊
anneCANan Turna kollarından yaptı hemşire dedim bacaktan neden yapmıyorsunuz bir yaşını geçti artık yaşını geçince kolundan vuruyoruz genelde dedi sonrasında bir sıkıntı yaşamadık