Kızlar sahurdan beri ayaktayım dün aşı olduk cok huysuz kucak istiyo sürekli kucakta gezdiremiyom eşimde durmuyo bende duruyo tek gercekten halim kalmadı ama kuzum için dayanıyom uyumuyo cok uykusu var gözünden belli napabilirim bilmiyom Ağrı kesici verdim calpol biraz rahatladı geri başladı resmen uykusuzluk yaptı aşı. İnşaaallah çok sürmez bu durum😢yavruma üzülüyorum keyfi iyi ama işte huysuz direniyor uykuya yatmak istemiyormağrıyo sanırım😓