Kızlar Antalyada yaşıyorum bebeğim 2 aylık ve ben havalar o kadar sıcak oldukça artık tişört giydirdim gündüzleri bide erkek bebekler sanırım bunalmayı sevmiyor giyince rahatladı. İnstagrama hikaye atınca herkes ay nasıl cesaret ettin kısa kolluya diyince ya dedim ben mi yanlış yapıyorum ama hava cidden sıcak evin içi 26 derece dışarıyı siz düşünün cidden ben yanlış mı yapmısım