Pamuk_bebegim42 Arkadaşlar merhaba bebeğim 8 ay 10 günlük daha hiç bir dişi çıkmadı ama bugün fark ettim üst dişi beyazlamış önce alt dişler çıkar diye biliyodum var mı aranızda bebeği üst dişi önce çıkarmış olan
Nursma Pamuk_bebegim42 bebeğimin de ilk üst yan kesici dişi çıkmıştı şuan 18 aylık hala alt yan kesici dişinin birisi çıkmadı.
Pamuk_bebegim42 Nursma O zaman normal değil mi canım şimdi doktora da gidemiyoruz merak ettim normal mi diye
Nursma Pamuk_bebegim42 diş sırası bebeğe göre değişiyor canım ☺️ normal bence burada ilk üst dişi çıkan birçok bebek annesi de gördüm yorumlarda. ☺️
Fatmaklc benım oglumun da once ust dıslerı cıktı sonra alt lar kızımın ıse once alt disleri cıktı sıkıntı yok yanı canım