Enderefeninannesi Gizemka14 Philips avent canım ben hem mama hem anne sütü veriyorum meme reddi yaşamadım
1903_ Gizemka14 ben lansinoh kullanıyorum memnunum tabi mecbur degilseniz biberon işine hiç girişmeyln derim
Hasretkoc Gizemka14 ya neden bıberon kullanıyosunuz meme reddı dırek.Her cocuk farklı onlarda olmadı dıye sızde olmayacgı anlamına gelmz..kaşık bıberon kullan
Hasretkoc Gizemka14 bırde henüz 22 günlük bıberon asla onermem saglıkcı olarak yazıyorum.bız meme reddı yasıoruz asla ama asla vermem bıberon kasık bıberon kullan
Gizemka14 Enderefeninannesi evet bendede var ama kullanmaya korkuyorum meme bırakcak diye.. kaşık biberondan veriyorum
Enderefeninannesi Gizemka14 benimki 20 günlük oldu bugün geceleri veriyorum mamayı bir tek korkma canım hatta ben göğüslerimi sağıp ilk başt öyle verdim alışsa o zaman alışırdı