Hilokiiii Aysunk biz başladı fakat oturduğunuz şehire göre değişebiliyor Antalya’da oturuyorum ben malum burada nem oranı yükselmeye başladı zıbınla dolanıyor 😂😂 hangi şehirde yaşıyorsunuz
Kuzeyufuk Hilokiiii aynen bizde antalyadayiz 2 aylık bebeğim ve su geçen bi kaç gündür tişört giydirdim
10sare Hilokiiii Mersin’den yazıyorum dün kısa kola geçtik ☺️ Havalar değişik şimdi yağmur fırtına var uzuna döndük ne yapacağımı bende şaşırdım
Hilokiiii Kuzeyufuk valla diğer şehirlere göre Antalya’da çocuk çıplak dursa yeridir terlemeler vs başladı çünkü evin içinde zıbın giydiriyorum gece yatarken de şortlu tişört pijama giydiriyorum o şekilde uyuyor