[silindi] Oğlumun 1 yaş aşısında su çiçeği aşısı yoktu 1 ay önce gittiğimde biz sizi arıycaz demişlerdi ve aradılar bu hafta gel diye yasak aşı için geçerli değildir dimii elimde belge bişeyde yok ama bilemedim
iremm_029 [silindi] bugün kızımın aşısı vardı durdurup soran olmadı ama olsaydı aşı kartını gostericektik 😊
Nursma [silindi] canım bizde dün 1.5 yaş aşısı için gittik denk gelmedik polise falan bizimde belgemiz yoktu sadece hemşiremiz mesaj attı o kadar. ☺️