SenaSencer sorma sormaaa çığlık atacağım artık 😄 bebeğimin süper bi kilo alımı vardı 4 ay 2 günlüğüz ve 10 gündür sıfır iştah akşamları 10 dedim mi uyuyan bebem gitti gece 2 de uykuya zar zor dalan bi bebe geldi😄 hele mama içmek eziyet öğlen 1-2 gibi kalkıyoruz 2 bucukda mama veriyorum istemiyo 3 gibi tekrar zorla veriyorum öyle içiyo sonra akşam 10 da içiyo gün içinde 2 kere besleniyo var gerisini sen düşün gecede 4 de uykuluyken besliyorum gece 4 de yiyo öğlen kalkıyoruz zaten 2 bucuk gibi bi daha yiyo 24 saat içinde 3 kere beslniyo