semrakaan
Arkadaşlar az önce yatak bazasını kaldırdım çok ağırdı Doğum yapalı 5.ay bitti 6. Ayın içine girdim. Şimdi kafama takıldı bir sıkıntı olur mu çok pişmanım.
semrakaan
İç dikişler açılmaz değilmi
Ta1su
Valla bnde 4 ay önce sezeryan la doğum yaptım ve sürekli kaldrıyorum ağır bişey olsa bana olurdu korkma hiç dikkat etmiyorum ben