Oncelikle bu gonderi bir oneri degil ama motivasyon olsun istedim. Daha verecek kilolar da bitmedi. Hamile kaldığımda 56 kiloydum . Hamilelegin başlarında hic almadım taki 12. Haftaya kadar. 12. Haftadan sonra bana bir şeyler oldu. Pogaca börek pilav makarna ne bulduysam yedim. Doktora gittiğimde her ay almisnoluyordum. Hatta doktor diyet yao dedi son 2 hafta diyetle kilomu oldugu yerde tutabilirim ancak. Gel gelelim doğuma tam 86 kilo ile gittim . Nirmal dogum olacakken sezaryen oldu vs vs . İlk 40 gun zaten dışarıdan yedik cunku yemek yapmaya fırsat olmuyordur diyet te yapmadım ama 12 kilo vermiştim.odem falan gitti diye düşünüyorum. Sonra ben aynaya baktığımda ne kadar mutsuz olduğumu farkett8m. Esimle ilişkiye girmek bile istemedim. Korse de takamadim hemoroidimi artirdi diye. Bebegim 6 aylik olana kadar sadece yediklerime dikkat ettim egzersiz falan yapmadım. 6. Aydan sonra biraz hareket etmeye çalıştım. Gunde 5000 adim falan attim zaten kizim cok hareketli olduğu 9cin gun icinde oturamıyordum. Yaptıklarımı kısaca özetlersek.
- ara öğün yapmadım ben emzirmedigim icin
- ana ogunlerimi cok yavas yedim
- marketlerde satılan diyet urunlerini almadım. Bar gevrek vs.
- beyaz ekmeği tamamen hayatimdan çıkardım onun yerine tam buğday sarı buğday
- gunde 5000 ad8m attim en az.
- 2 ana pgunle besledim ogunlerimin arasında en az 4 saat olacak şekilde
- aralıklı oruc yaptim 2 ay kadar.
- ip atladım
- ramazandan 1 ay kadar önce 3 egzersiz programına başladım plat store da var göbeği erit 30 gujde kilo ver yag yakma egzersizleri gibi.
- ramazandan sonra devam edeceğim. .
- tarçın i hayatıma soktum. Tarçınlı sut içtim her gün bir bardak. Tarçınlı kahveyi de oneriyorlar.
- kilo alırım zaman zaman dursa da incelme oldu.
- ramazan ayında 2 kilo vermiş görünüyorum. En önemli etken yavas yemek yemek bence.
- ramazandan sonra egzersizler ve diyete devam.
Benim sorunum sezaryen göbeğim var biraz. Oda egzersizle olacak sanirim.
Umarım birilerine faydası olur