Bende 45 gün çektim emziremediğim için mastit oldum pes edecektim mamayla büyüsün ne olacak dedim emzirme saatleri acıyla doluydu. Benim yaramı en son madecasol be mumsy natural diye bir krem var o toparladı . Ve nerdeyse 4-5 gün göğüs ucum hep açıktı hava aldı. Bana göğüs kalkanı yaramadı sürekli göğüs ucunu uyarıp sütümü akıtıyordu gümüş kapak da fayda etmedi garmastan kremi çok övdüler o da iyi gelmedi. Karbonatlı su önermiyorlardı ben yapmadım. Bir de en önemlisi emzirme pozisyonu 🙏🏻 Ne kadar acı da olsa eğer bebek memeyi doğru kavradıysa emzirirken bir dakikadan sonra acın azalması lazım . Sürekli aynı acı ile emziriyorsan bebeğin memeyi kavramasında sıkıntı var demektir. Rabbim şifa versin inşallah tez vakit geçsin yaraların