Ogullarinaasikanne Anneler bugün siparis vermek istedim ama gecikme olabilir uyarısı geliyor acaba bayrama gelir mi alsam🤦
1yenianne Yetişir bence çünkü 3 günde teslim ediyorlardı 1 haftayı bulur gelmesi. Daha da uzamaz süre diye düşünüyorum..
[silindi] Ogullarinaasikanne Dün aldım. Bugün kargoya vermişler bence gelir. Uyarı amaçlı her ihtimale karşı bilgilendirme yapıyor.
Ogullarinaasikanne [silindi] ayyy o zaman sansimi deneyeyim canım bende🥰bu arada İstanbul da misiniz ?
[silindi] Ogullarinaasikanne Evet canım istanbul anadolu yakası. Bayrama daha var bir hafta on gün gelir bence.🌸
Ogullarinaasikanne [silindi] istanbul dışı icin uyari veriyor canım zaten. İhtimalle siz İstanbul’da oldugunuz icin hızlı oldu tatlım