Esrakarakus 2 ay 20 günlük oğlum var ve verem aşı olduktan sonra su sıralar 3 4 günde bir kaka yapıyor yapmadığı zamanda sürekli ağlıyor ve ıkınıyor mama ile besleniyoruz 10 gün sonra 3.ay kontrolümüz var ama bekleyemedim size sormak istedim bu durumu yasayan anneler neler yapıyorsunuz paylaşır mısınız ❓yarım Çay kaşığı zeytin yağı içirdim her mamadan sonra 1 2 çay kaşığı ılık su içiriyorum poposuna yağ sürdüm karnına masaj yapıyorum ama 3 4 günde bir yapıyor kakası öyle katı kakada değil.. Önerebileceğiniz başka seyler var mı? Yada su nedendendir dediğiniz bişey var mı?
Glitter Esrakarakus kakasi kati degilse ve karni sert degilse kabiz degildir. Sadece anne sutu aliyorsa 10 gune kadar yapmamasi normal. Bol bol karnina gaz masaji yapin, baska birseye gerek yok
Sarelianne Esrakarakus bence doktora sormalısın canım mama ile besleniyorsanir şey diyemem ama belki bilen vardır 😔
Mom084 Esrakarakus felaket tellalahi yapmıym amm bizimde 3 ayllikteb başladı şuan 7 +20 günlük hala kabız sorunu var yani zeytin yağıni denedim şuan da da siyah üzüm deniyorum bakalım ne zaman yapicak
Esrakarakus Glitter maalesef anne sütü almıyor, karnı yumuşak ve kakası sert değil, ama sağlıkocağındaki doktor 3 4 gün yapmazsa kabızdır dedi
Esrakarakus Sarelianne yani ben verem aşısından ve d vitaminden sonra olanı cok duydum ondan anışmak istedim acaba mı diye