tatlismelegim Evet kızlar pandemide nasıl vakit geçiriyorsunuz biz 4,5 aylık bebeğimle oyunlar,kitap,ye,iç,yat dana gibi olarak geçiyor zaman😅Sizlerde durumlar neler
busra_54 tatlismelegim valla hiç anlamıyorum ki zaman nasıl geçiyor 3 tane çocuk ve 3 u de küçük . Disari cikamiyoriz falan cok sıkıcı yani su hastalık biraz daha uzarsa pskolojikmen kötü olacaģim 😔 biraz dert gibi anlattım ama içimden söylemek geldi .