Arkadaşlar bebeğim 8buçuk aylık olacak ek gıda ve anne sütü alıyor sorum şu ki sizler gün içinde hangi aralıklarla kaç kez emzirip kaç kez besliyorsunuz ben hala oturtamadm da bunu. Sanki az mı emiyor sütüm mü azalıyor sağıma çok az gelmeye başladı danışayım dedm fikri olanlara