Tospikannesiii Kızlar sorum başlıktaki gibi. Bana denebunu kutusu çıktı ama ben öyle paylaşım yapmayı seven biri değilim. Acaba kutusunu paylaşmayıp da sonradan tekrar kutu alabilen var mı ?
kisgunesi-0102 Tospikannesiii hiç paylasmiyorum sadece yorumluyorum siteden genelde her ayda çıkıyor bana
Deletedmom27337 Tospikannesiii gelen kutunun denebunu sitesinde değerlendirmelerini yapman lazım sadece. Birde sürekli çıkmıyor. Yani ibternette bana kutu geldi die paylaşmana gerek yok cnm :)