3 gün peş peşe yaptığın için devamı gelmiyor haftaya bölerek yapmalısınız. Ve ilk olarak kesinlikle hareket antrenman olarak değil ilk bi hafta yada 10 gün vücuda göre değişir cardio yapmalısınız atıyorum evde ip atlamak durur pozisyonda yürümek koşmak gibi hafta da 3 gün yapmanız yeterli daha sonra hareketlere geçmelisiniz fitneess eğitmeniyim