birkizbirerkekannesii ben bu süreçten tam 2 ay geçtim resmen yemek yedirmek işkence gibiydi ağlıyordum sinirden aç kalıyor diye hatta bununla ilgili postta açmıştım ilk başlarda ağzında yara varmış sonra tedavi olduk geçti ama kızım hala devam etti Allah’ım hala hatirladikca üzülüyorum 1saat 2 saat yemek fasli mi olur buyuklerime danisirdim yer kızım aç kalmaz kızım derlerdi iyi de aç kalıyor belli yemiyor çünkü sonra sonra ben pek üstünde durmadım yediği kadar verdim evet yine 1 saat sürdü ama sakin kalmaya çalıştım öyle öyle unuttu he yine arada yapıyor oyunla gulusmelerle geçirmeye çalışıyorum ondan önce ben rahat olmaya çalışıyorum şuan 13 ayligiz eskiye göre baya oturdu duzenimiz umarım sizinde öyle olur 🤲♥️