Merhaba anneler başına gelen var mı yazar mısınız bebeğim 4ay 15 günlük doğduğundan beri gözü Çapaklı ve yaşlı sürekli gözü akıyor doktora götürüyoruz masaj yapıyoruz ama hiç bi şekilde geçmiyor gözüne masaj yapmaktan göz ve burun arası çukur oluştu lütfen yardım edin başına gelipte geçen varsa yazsın