Hanımlar bebegım 17 aylık süt ve yumurta alerjısı vardi dogdugundan beri hem o hem ben cok zor gunler yasadık. ek gıdaya baslamamz alerji ve benım tecrubesizliğim yüzünden sacma sapan bise oldu. bebegım hiç ek gıda almak istemedi bende bugun yemezse dıger ay yer dıye hıc zorlamadım. kendım de yemek yemeyı sevmeyen bırı oldugum için zorla yemek yedırmeye hep karsı geldım isterse yer dedım. ama iş 1 yasından sonra cığrından cıktı. bebegım hıcbır sekılde ek gıda almıyor. süt süt ürünü yumurta yasak kahvaltıda hıcbse yedıremedm sımdıye kadar. agzına corba yemek tadımı vs hıcbırsey almıyor. 1 yasından sorna zorlamaya çalıştım 2parmagını bogazına takıp kusturuyor kendını imkanı yok yediremiyorum. psıkoloğa götürdüm sen bu cocugu tıksındırmssn zorla yemek yedirip inatlasmıssın dedi ben hıcbir zman boyle yapmadım ama dinlemedi beni kafasına göre konustu hiçbir faydası olmadı yanı 17 aylık hala yenıdogan bebek gbı anne sütü alıyor yemeyı gectim tadım bıle yapmıyor. Bn napacm nereye gdcm yardım edin. uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸