2balkiz Öğretmenim ve eylülden itibaren göreve başlayacağım. Kızım 11 aylık olacak. Evim Fahrettin Altay metroya çok yakın. Çevrenizde önerebileceğiniz güvenilir, vicdanlı biri varsa sevinirim🙏