Merhaba güzel anneler 2 aylık oğlum var yaklaşık 1 aydır burnunda hırıltı var içi dolu yani belli oluyo o sesten serum fizyolojik ve enjektörle kaç kere temizlemesini yaptım ama çok çok az ya çıkıyo ya çıkmıyor damla aldım xlear kids diye oda bi işe yaramadı bide civilden ucuz bi aspiratör aldım kuju nun Buda boşa gitmesin diye ama hiçbir işe yaramadı ne yapmalıyım çok üzülüyorum illaki rahatsız oluyordur