Merhaba anneler ikinci bebeğime hamileyim bir kaç gündür kanamam vardı, bugün doktoruma gidebildim muayene oldum ve kese biraz bozulmuş biraz da küçük kalmış ama bebeğinin kalp atışları ritmik ve düzenli dedi bende duydum kalp atışını böyle bir durum yaşayan anneler var mı nasıl bir yol izlediniz yardımcı olabilir misiniz