Sleepy kullanıyorum ama değiştircem fena sızdırma yapıyo elimde kalan bezlerin bitmesini bekliyorum molfix almayı düşünüyodum siz pişik yaptı diyince bi tereddüt ettim şimdi çünkü sleepy.de de pişik oldu geçmiyo inatla bezinin içine pamuk koyuyorum kötü olmasın dile