Kızlar selam. 15 gün önce sezeryan doğum yaptım 39+1 de. Hamileliğimin son haftası karnım aşırı çatlamıştı. Doğumdan sonra da karnımın da inmeye başlamasıyla çatlaklar sızlamaya başladı. Kesikten çok çatlaklar acıyo. Sanki böyle yanık yaraymış gibi. Kıyafet deydiğinde bile canımı yakıyo. Bebek yağı sürüp sarmaya başladım ama çok faydasını görmedim. Var mı başına gelen ya da ne iyi gelir bi öneriniz var mı ???