rosalia Avrupa yakası, Bahçelievlerde oturuyorum bina 1 yıllık biz taşınırken sıfırdı 1800 kira veriyoruz 3+1. Biraz şans işi ama şu an yıkık dökük evler bile ateş pahası, doğalgaz 2 aydır 300 geliyor kışa girmeden 200 lerde idi, geçen yaz 90-100 arası geliyordu 🌿