Kadirin-Annesi58 Iyi günler hanımlar. Bebek kıyafetlerindeki lekeler için bi öneriniz var mıdır varsa yazarsanız sevinirim.
Magnolina Kadirin-Annesi58 özellikle süt lekesi geçmiyor yağlı diye olabilir minoris kullanıyorum sabunla citiliyorum leke çıkarıcı da sıkıyorum ama geçmiyor
buselidunya Kadirin-Annesi58 Asperox’la bekletiyorum biraz, sonra beyaz sabunla güzelce akıtıyorum yıkıyorum geçtiği kadar artık 🤷🏻♀️
BerinAda Kadirin-Annesi58 ben leke olur olmaz sıcak su ve sabunla çitiliyorum yarım saat kadar bekletip sonra duruluyorum. Yıkayacağım zamanda 90 derecede beyazlarla yıkıyorum çıkıyor
Magnolina Kadirin-Annesi58 Bulaşık deterjanı deneyen oldu mu yağlı ya anne sütü minoris in bulaşık deterjanı ile deneyecem
Sanem_05 Kadirin-Annesi58 eşimin ailesi köyde oturuyor onlar yapıyorlar canım yazın. Zeytinyağı ile kostik karışıyor birgün boyunca kaynıyor sonra kalıba döküyorlar kesiyorlar bende rendeliyorum sıcak su ile kaynatıyorum şişeye koyuyorum. Leke olan yerlere döküyorum
BerinAda Magnolina annem bir şey yağlanınca fairy döküp öyle atıyodu kirliye durulamadan, öyle yıkayınca da çıkıyordu hatırlıyorum
Sinoo61 Kadirin-Annesi58 süt lekelerini bilmiyorum ama kala lekelerini beyaz sabunla yıkayıp o suyun içinde 1 gece bekletip yıkayınca geçiyor..