Merhaba anneler. 55 kiloyla hamile kaldım 74 kiloyla doğum yaptım şimdi tekrar 55 kiloya düştüm. Ama göbeğim ve basenlerim olduğu gibi duruyor. Eski kıyafetlerimi giyemiyorum normalde xs-s beden sipariş veriyodum onlar da olmuyo artık 🙁 fikri olan var mı ya da bu konuda uzman birileri çıksa karşıma keşke 🙃