Doğumdan5 gün sonra hastanede ilk kontrol yapıldı, Sağlık ocağında topuk kanı alındı.Sağlık ocağı ilk 4ay aşı olmasa da kontrol, daha sonra aşılar oldukça gidiyorsunuz. Biz kalça çıkıklığı testini 35günlukken yaptırdık. Onun dışında gotururseniz her ay dr kontrolleri var. Bir de göz ve işitme testleri oluyor