Livakaya29 İki çocuklu anneler beni nasıl bir süreç bekliyor zor oluyor mu ? Hiç beklemediğim anda gelen sürpriz, ne üzüldüm ne sevindim daha çok kaygılarım var İnşallah hayırlısı olur 🙏🌸
Birprensesannesi27 Livakaya29 istyeerek mi oldu kazaya mı kurban gitti rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah 💓
Mom088 Livakaya29 tek çocukluyum ama 2. Çocuğu isteyen biriyim. Kolay olmayacağını tabiki biliyorum evde bi yardımcımız olmadığı sürece de kolay diyen kimseye inanmam . Bikere tek veya birden fazla annelik zaten zor canım hemde son nefesimize kadar. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah tebrik ederim
Livakaya29 Birprensesannesi27 kazaya kurban gittik canım. Teşekkür ederim kızım 2 yaşını doldurduktan sonra istiyorduk ama nasibimizde böylesi varmış bi yandan kendime teselli veriyorum bir yandan nasıl olacak diyorum
Birprensesannesi27 Livakaya29 rabbim yardım eder cnm kısmeti varmş gelmiş hangi korunma yontemi kullanıyorsunuz bende korkuyorum ya hamile kalırsam diye sprail taktırmayı düşünyorum
Haisos2525 Livakaya29 üçer yaş ama yine de hep kucuktuler kızım üç yasinda oğlum oldu oda dorde girdi küçük oldu 3de Sevgi istiyor ilgi istiyor çok şükür yetiyorum Rabb’im de yardım ediyor…
Livakaya29 Minimalhanim ilk 6 ay hiç bir şekilde korunmadık eşim istemedi daha sonra korunmaya başladık ve sonuç 🙈
Minimalhanim Livakaya29 ya baştan mı takıyodunuz bide hangi marka kullanıyodunuz biz de o şekilde kotunuyoruz da korkuyorum
Livakaya29 Minimalhanim Saglık ocağı vermişti ve daha önceden kalanlar vardı ilk 6 ay korunmadık eşim istememişti ondan sonra korunduk ve olanlar oldu 🙈
Livakaya29 Mom088 teşekkür ederim evet tek çocuk büyüten anneler içinde zor 2 3 çocuk büyüten anneler içinde benim kızım biraz zor bir bebek tam rahatlayacağım derken Rabbimin hediyesini ögrendim Rabbim sizede Nasip etsin inşallah. En zor yanında gurbette olmak 😌
Mom088 Livakaya29 hep ikinci çocuk tam tersi olur derler ne kadar doğru bilemicem . Gurbette olmak cidden çok zor ya gerçi şu pandemide hepimiz gurbette gibiyiz 🙄🙄
Livakaya29 Mom088 inşallah daha uysal olur evet pandemi herkesi mahvetti ama memleketimde olsaydım hiç endişe etmezdim kayınvalidem ablam.ç annem çok yakınımda olurlardı bakalım uzun bir yol var önümüzde 🌸
Ozgurozgur Livakaya29 aynı ben 🥰 kader arkadaşım hayırlı olsun bebişin iki kardeş beraber büyürler sıkma canını