Livakaya29 küçükmüş sizinde ama olsun biraz buyuyunce arkadas gibi olurlar.bazen yaslari yakin olmasi cok iyi diyorum ama buyuyene kadar annelere cok zor ama olsun Allah eksikliklerini göstermesin sağlıklı olsunlar da büyürler.tamam veririm tabi ki 🙂