Melin123 Bebegim 3 aylik olacak 10 gun sonra ve havalar isimmaya basladi. Yazlik nasil giydiricem ? Tulumlar kisa kollu tisortler ve sortlar mi giyecek Usumeden ?
elifhanimm Melin123 daha ince şeyler giydirebilirsiniz Aslında Haziran sonunda daha ince giydirirsiniz şimdi ne kadar da olsa illaki bir serinlik var yani Biz bile ince giysek bile uzun kollu giyiyoruz ya da kısa kollu giydiğimizde serin geliyor
Ahimess07 Melin123 Haziran da zıbınla şortla tişörtle durabilir ama yaşadığınız yere de bağlıydı ben doğumu Antalya da yaptım 20-25 günden sonra zıbın giydirmeye başladım isilik olmustu sıcaktan çünkü