Kızım 14 aylık dün gece uyandı uyumadı tekrar yanımıza aldım zaten gece boyu sürekli sıçradı ağladı geri uyudu vrdı bir huzursuzluğu. Uzun zamandır yüzüğümü çıkarmaya çalışıyordu oynamak istiyordu bende benim gözetiminde veriyordum her gördüğü yüzüğü istiyordu çünkü. Yüzüğümde öyle dikkat çekici bişey değil dümdüz en ince alyanslardan. Gece ben uyumuşum kızım ortamızda yine nasıl olduysa yüzüğü çıkarmış hafif bol geliyo ama kemiğim tutuyo o kadar kolayda değil ağzına almış bi uyandım kızım sırt üstü yatıyo gözleri kızarmış, büyümüş, ağzından çiğneme sesi gibi ses geliyo ama anlamadım ne olduğunu nöbet geçiriyo sandım hemen kucağıma aldım sonra iç güdüsel olarak ters çevirdim eşim uyandı o aldı kucağına ağzında bişey mi var diye bağırdım elini bir attı yüzük çıktı şok olduk.. Hayatta aklımıza gelmez. Sonra ışığı açtık baktık hep kusmuş yavrum kendi kendine çıkarmaya çalışmış ama yapamamamış öğürürken de kusmuş. Çok büyük badire atlattık kızlar hala etkisindeyim sabaha kadar uyuyamadım kendimi yedim.. Ya uyanamasaydım, ya çıkaramasaydı, hiç sesi de çıkmıyordu ben neye uyandım onu da bilmiyorum tamamen annelik hissi.. Allah bi daha göstermesin kimseye de yaşatmasın öyle çok korktum öyle çok korktum ki hala içimden gitmedi o korku şimdi uyuyo dakka başı gidip kontrol ediyorum.. Lütfen sizde dikkat edin toka, yüzük, küpe vs takmayın yatarken ya da bebeğinizi tokayla falan yaptırmayın Allah korusun hiç fark ettirmiyorlar bile..