acemilikeseri 3.ay 600 4. ay 500 sonra biraz yediklerme dikkat ettm biraz süt arttırdım doktor gazdan diyordu emmek istememesine ama süt de azalmış gibiydi süt iniceye kadar da ağlıyordu uykusu gelince de zor uyuyordu. geceleri sağım yaptım gündüz onları da verdim ve uyurken emmesini uzun tuttum sütüm çoğaldı. sık emdiği için biraz reflüsü var hala geğiriyor biraz hep gazını çıkartıyorum. 5. ayda 960 gr aldı