Asminko345 e devletten tanımlı hesabıma yatsın derseniz ptt ye gitmeye gerek kalmadan tanımladığınız hesabınıza da yatabiliyor. Bir de doğum yardımı var ilk çocukta 300 tl onun için kaymakamlığa ya da aile sosyal il hizmet müdürlüğüne başvuru yapılması gerekiyor bir form dolduruyorsun bir ay sonra pttden alın diyorlar.