Emirin_Annesi10 benim bebeğim daha o kadar büyümedi ama araştırdığım okuduğuma göre öncelikle beslenmesini düzene solmalısınız. Şu anda 7-8 aylıksa yanlış bilmiyorsam 3-4 saatte acıkması lazım, minimum 2 saat. Emzirme kısır döngüsüne giriyorduk biz de ve ben covid geçirdim o halsizlikle mahvoldum uykusuzluğuna sonra biraz üzerine düştüm biraz araştırdım şu anda toparlamaya başladık. Ağlıyor aslında sıkılıyor gezmek istiyor veya yoruluyor uyumak istiyor ama ben meme veriyordum elini ağzına götürüyor diye. Halbuki düzeni oturtunca anladım ki açken elini emmesiyle tokken oyun için emmesi bile çok farklıymış. Her ses çıkardığında meme verdiğimde 1-2 dk emiyordu yarım saatte bir emiyordu doğal olarak ne acıkıyor tam olarak ne doyuyor öyle olunca uyutmayı başarsam da kısa sürede uyanıyordu. Şimdi minimum 1 saat uyanık tutuyorum ki minimum 1 saat uyumuş oluyor gündüzleri. Sizin ayınıza göre bir düzenleme gerekiyor belli ki, bebişiniz de biraz büyümüş alışkanlığını kırmak bizim 3,5 aylık alışkanlığımızdan daha zor olur tahminimce. Ben de kv’de kaldım lohusayken. Yapmam etmem diyordum ama ben de ayakta sallamaya alıştırdım. Şimdi patpat pışpış yaparken yavaş yavaş azaltıyorum sallamayı, sadece patpatpışpış yapacağım Allah izin verirse ki 4.ayı bitmeden az bir patpatla yatırdığım yerde uyumaya alışsın istiyorum. Bir email servisine kaydoldum dilerseniz linkini bulup size atayım oradan okuduğum bilgiler çok işime yaradı. Uyku eğitimi için 0-4 ay bir sistem, 4ten sonra ayrı bir sistem gerekiyormuş sanırım. Bu mailleri okumakla başlayabilirsiniz ya da tahammülüm sabrım yok diyorsanız bir ücret karşılığında birebir eğitim veriyorlar en azından bir danışmış olursunuz. İnşallah çözüme ulaşırsınız rabbim yardımcınız olsun