Zeynep11 Kızlar kargo ile anlaşması olan veya bilgisi olan var mı? Nasıl anlaşma yapılıyor, kargo ücretleri şuan çok fazla ama anlaşma yapınca daha uyguna geliyormuş. Instagramdan satışa başlayacağım,Bilgisi olan varsa süreçle ilgili yazabilir mi?
Betul055 Zeynep11 vergi dairesinde gidip başvuru yapmanız gerekiyor size vergi levhası çıkacak ve bide ücreti yarın gün içinde arayıp çağrı merkezinden detay alın