mucizemmm_ Rabbim zorunuzu kolaylastirsin insallah, anneciĝinize sifa versin. Internete bakıp hic kafanizi bulandirmayin. Moral çok önemli. Hep olumlu düşünün öyle konuşun öyle davranın.Zor ve yıpratıcı bir süreç. Ama sonrasında ferahlık var. Biz simdi kemoterapi günlerindeki fotolara bakınca vay be ne günlerdi gelip geçti diyoruz. Bununla yasamayı öĝrendik. Annemde artık işi mizaha vuruyor. Olmayan memesine hep birşeyler koyar dışarsa belli olmasın diye, unuttuĝunda neden demiyosunuz mememi evde unutmuşum der mesela.Rabbim tüm hastalara icinde de bizim annelerimize sifa versin insallah 🙏 Bu arada kolu lenfödem olabilir, çok dikkatli olsun. Şişerse bilinki lenfödem, korkmayın. Bandajı var ve masajı. Aklınızda bulunsun.💜