Kızlar o kadar kötüyüm ki. Sanki kendim düşürmüş gibi oldum.Yatıyorduk sabah yatakta çok geç yatmıştı zaten yatak 4 karış yüksekliği. Kolumun yanında uyuyordu bende dalmışım hafif nasıl oldu bilmiyorum tak sesine uyandım koştum aldım sırt üstü düşmüş yüzü bana dönüktü ağladı yüzünü yıkadım su verdim . Biraz sakinleşti şuan normal 11.15 te düştü . Kafası hafif şişti kantaron sürdüm kızarıklığını aldı. Götüreyimmi hastaneye takip ediyorum kahvaltısını falan yaptı. Ama ben daha ağlıyorum öyle aklım çıktı ki 😔