Ben 2.5 aylıkken mamadan sonra verdim dili pamukçuk olmuştu 90 100 cc için kızlarım 30 cc bile içmiyodu ve su vermeye başlayınca şükür dilleride temizlendi yemeleride düzeldi ama emzirdikten sonra hiç vermedim. Doktorum mama midelerini kaynatıyor neden vermedin demişti bir çay kaşığı veriyodum günde üç defa