iremm_029 Selam Hanımlar , bugün 4. Ay aşımızı olduk vegaferon Kan damlası verdiler sormayı unuttum mama veriyorum kızıma mamasina damlatsam olur mu ? Yoksa ayrı mi vermeliyim??