Bebeğimle 5.5 aylıkken doktor kontrolünde ek gıdaya başladık. İlk çatalla ezip püre şeklinde verdim ama sürekli diliyle dışarıya attı. Aslında BLW yapmayacaktım bu dönemde ancak Besini tutmaya çalıştığını fark ettim ve 5 ay 20 günlükken yani dün balkabağı yaptım ve hem pütürlü hem de parmak gıda şeklinde sundum. Parmak gıdaya saldırdı ancak onun eline tam olarak vermedim kendi elimde tuttum. Çünkü balkabağını emiyordu.
Şimdi aklıma takıldı gıdayı emmesi normal mi? BLW videolarında genelde çocuklar ağzıyla sakin bir şekilde alıp ezdiklerini gördüm. Ama benimki emiyor.
Sizin bebeniz de böyle emdi mi? Yani bu süreç böyle mi ilerliyor merak ettim