semaahmet Seyahat izin belgesi alan varmı e devletten ben iki saat önce yaptım işleme alındı diyor yarına lazım ne kadar sürede cikiyo acaba
Tospikkkk semaahmet pazartesi başvurdum çarşamba akşama kadar işlem aşmasında dedi dün akşam onaylandı
semaahmet biregesevdasi E devletten aldım cnm randevu var oğlumu goturecem oradan Çorlu’ya gecicem ona göre aldım belge şart yani