Berfu ben bahçeşehir istinye liv hastahanesinde doğum yaptım ve doğuma dahil 28 gün cocuk doktorunda muayenem ücretsizdi sadece 1 kere götürdüm hiç memnun kalmadım. Arkadaşımda bu hastahanede dogum yaptı bnden 1.5 ay once oda memnun kalmadı. İki farklı doktordanda memnun olmayınca baska hastahane dr tercih ettik.