yaseminnduru evet ben dogumum bittikten sonra ilk 2 ay yarim gun calistim. Bunun icin dogumm izniniz bitmis olmasi is basi yapmis olmaniz lazim yani mecbur izin alacaksiniz. Oncelikle calistiginiz yere bunu bildiriyosunz orda kagit dolduruyorsunz sonra o kagitla iskura gidip basvuru yapiyorsunz ordanda basvuru yaptkrtan sonra islem tamam. Ama odemeleri hemen beklemeyin benm subat ayinda 2 ay calismam bitti iskurdan sadece 1 kere para alabildim odemeler duzensiz yatiyor