Arkadaşlar uzun zamandır yazıcam yazamıyorum malum bişey önerince hemen siz onların tanıdığısınız ondan öneriyosunuz diyen bi kafa var haklı olarak🤷🏼♀️ Benim oğlum 4 ay 13 günlük 1 buçuk aylıkken başladık mama meme şeklinde gitmeye ve zamanla sütüm çok azaldı hatta hiç emmedi zamanla. Sütüm de çekilmek üzereydi. Sizlere tavsiyem instagramda Emzirme danışmanı dilruba hanımla tanışmanız. Ben emzirememeyi çok kafama takıyprdum ürünleri biraz pahalı ama bir defa alıyorsunuz ve etkisi muhteşem. Bende çok çok işe yaradı.benim gibi emzirememeyi kafaya takan annelerim bence denemeliler kesinlikle. Kadın her aorunuza cevap dahi veriyor bence kesin denemelisiniz 😊